کلینیک جامع آموزش پزشکی

کلینیک جامع آموزش پزشکی

همچنین می توانید کانال ما در تلگرام را دنبال کنید با عنوان: نکات مهم سلامتی t.me/public_health
کلینیک جامع آموزش پزشکی

کلینیک جامع آموزش پزشکی

همچنین می توانید کانال ما در تلگرام را دنبال کنید با عنوان: نکات مهم سلامتی t.me/public_health

روش هایی برای حفظ تناسب اندام

من از شانزده سالگی، بدلیل این که از فیزیک و شکل اندامم راضی نبودم ورزش کردن را آغاز کردم و پس از آن بود که دیوانه وار به بدن سازی علاقمند شدم. کسب عنوان* میس بیکینی فیت نس آمریکا در نیویورک، *میس فیت نس مدل آمریکا در نیویورک و *میس بیکینی در نیو انگلند، آخرین موفقیت هایم در عرصه ورزش به شمار می آیند. عکس های بسیاری هم از من در مجلات مختلف ورزشی آمریکا و نشریات بین المللی به چاپ رسیده است.

رقابت کردن با دیگران را بی نهایت دوست دارم و به ملاقات با ورزشکاران و دوستان جدید، شرکت در    مسابقات، یادگیری و کسب تجربه های نوین و داشتن انرژی مثبت علاقمند هستم.

ورزشکاران موفق بسیاری را می شناسم و از طریق دنیای خارق العاده تناسب اندام چیزهای بسیاری آموخته ام. به همین دلیل است که دوست دارم تجربیاتم را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنان را در رسیدن به اهدافشان یاری کنم.

به عنوان یک بیکینی مدل موفق، باقی ماندن در وزن ایده آل و پیروی از یک رژیم غذایی سالم، بسیار مهم است. این شغل ایجاب می کند، سفرهای بسیاری انجام دهم. چه سفرهایم به دلیل کار باشد و چه برای شرکت در مسابقات، همیشه رژیم غذایی ام را حفظ کرده و خوراکی های سالم مانند: سبزیجات و انواع توت های تازه، گوشت مرغ و مقدار زیادی آب را به همراه دارم. غذای سالم خوردن یکی از عادت های من است. داشتن تناسب اندام و سالم بودن احساس خوبی به من می دهد. من از هر لحظه زندگی سالم داشتن لذت می برم.

به عقیده من نه تنها مصرف مواد غذایی سالم بلکه تمرین کردن هم اهمیت فراوانی دارد. تمرین با وزنه مزایای بسیاری دارد و کمک می کند که شما کالری بیشتری بسوزانید. سوزاندن کالری به از بین رفتن چربی های ذخیره شده در بدن و افزایش بافت عضلانی کمک کرده و سرعت سوخت و ساز شما را نیز بالا می برد. برای این منظور روزانه حداقل سه تمرین مختلف با وزنه را هر کدام دوازده مرتبه تکرار کنید. اطمینان حاصل کنید که وزنه های مناسب برای تمرین را انتخاب کرده اید. با وزنه ای که عضلات شما را خسته می کند تمرین نمایید. این موضوع کمک می کند که بدن در شکل دلخواه باقی مانده وشما پس از مدتی تفاوت را خواهید دید. داشتن رژیم غذایی بدون تمرین با وزنه در حقیقت تنها باعث از دست دادن بافت عضلانی اندام می شود نه بافت چربی ذخیره شده در بدن. رژیم غذایی همراه ورزش و تمرینات با وزنه شما را یاری می کند به شکلی رویایی به نظر بیایید.

ده روش موثر من در داشتن اندامی متناسب به شرح زیر می باشند:

- تغذیه صحیح:

غذاهای سالم مانند پروتئین ها، غلات سبوس دار، سبزیجات و میوه های تازه، به عملکرد صحیح بدن و   بهبود شکل ظاهری و احساس سالم بودن کمک می کند.

2- تمرین:

تمرین کردن علاوه بر چربی سوزی، حفظ سلامت و تناسب اندام، شما را یاری می کند به قسمتهای مختلف بدن خود فرم مناسبی ببخشید.

3- استفاده از دفتر وقایع روزانه:

این کار کمک می کند که شما مسیر پیشرفتتان را دنبال کرده و اثرتمرینات را در بدن خود مشاهده کنید.

4- خود را دوست داشته باشید.

خودتان را دوست داشته و از صمیم قلب به دنبال موفقیت باشید. این امر در داشتن زندگی بهتر، سالم تر   وبرخورداری از رفاه بیشتر به شما کمک می کند.


5- عادت کردن به ورزش:

ورزش کردن و رژیم غذایی تان را به شکل عادت در آورید. هیچ روزی از برنامه تان تخطی نکنید.

6- داشتن هدف:

یک هدف در نظر بگیرید و در صورت موفقیت و رسیدن به آن برای خود پاداش در نظر بگیرید. سپس هدف جدیدی انتخاب کنید.

7- حمایت:

یک دوست بیابید. به این ترتیب می توانیدیکدیگر را در رسیدن به هدف مشترک پشتیبانی نموده و انگیزه تان را حفظ کنید.

8- دور ماندن ازخوراکی های مضر :

مواد غذایی که برای تناسب اندام مضر هستند را از آشپزخانه خود دور نگه دارید. به این ترتیب احتمال استفاده شما از خوراکی های ناسالم به عنوان یک میان وعده بسیار ضعیف خواهد بود.

9- گام به جلو:

در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. یک جنگجو باشید و تفاوت را به وجود آورید.

10- تسلیم نشوید:

موارد لغزش تان را بشناسید و از آن ها تجربه بگیرید. برای رسیدن به سلامت پیش بروید.

پی نوشت: Ms. Bikini New England, Ms. Bikini Fitness America New York , Lori-Ann Marchese

Ms. Model Fitness
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد