تمامی روشهای خرید و فعال سازی بسته های اینترنت ایرانسل

اینترنت ثابت یکی از جدیدترین خدمات ایرانسل ویژه کسانی که می خواهند از آخرین نسل از اینترنت پرسرعت همراه برای مصارف خانگی و اداری بهره ببرند که به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نسل چهارم اینترنت پرسرعت ثابت برای مصارف خانگی و اداری (TDD-LTE)، صبح روز چهارشنبه 13 مرداد 95 همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، طی یک نشست خبری در هتل همای مشهد مقدس با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها و مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد ایرانسل به صورت همزمان در 25 استان به شکل رسمی و تجاری راه‌اندازی شد، این خدمت جدید TD-Lte نام دارد.

آشنایی با این سرویس: اینترنت نسل چهار ثابت یا TDD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است، برای خرید بسته های اینترنت ثابت ایرانسل با ما همراه باشید.

علاوه بر بسته های اینترنت ثابت می توانید سایر بسته های ایرانسل را نیز به صورت اینترنتی فعالسازی نمایید و توافقنامه ارتقای پروانه شبکه تلفن همراه ایرانسل به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر نیز در روز 13 مرداد 93 امضا شد. شبکه 3Gایرانسل به صورت آزمایشی در این تاریخ راه‌اندازی و در تاریخ سوم شهریور همان سال پس از اخذ تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت رسمی و تجاری به بهره‌برداری رسید، ایرانسل بسته های اینترنت ثابت خود را معرفی نموده است.

ادامه نوشته

برنامه اندرویدی خرید شارژ و خرید کارت شارژ

یکی از مهمترین آپدیت هایی که گوگل برای سیستم عامل اندروید ارائه نمود نسخه 2.3 به نام نان زنجبیلی می باشد، در این پست قصد توضیح کامل در مورد این نسخه از اندروید را خواهیم داشت.

نسخه 2.3 یا «نان زنجبیلی»: حدوداً شش ماه پس از عرضه ماست یخ‌زده بر بستر گوشی Nexus One، گوگل وارد فاز بعدی از برنامه Nexus خود شد و کوشید تا نسخه 2.3 این سیستم عامل را با نام نان زنجبیلی یا Gingerbread عرضه نماید. این مرتبه، نوبت سامسونگ بود تا با گوگل همکاری نماید. در همین راستا شرکت سامسونگ گوشی Nexus S را در خط تولید گوشی موفق Galaxy S به تولید انبوه رسانید. گر چه این گوشی از نظر فنی چندان از گوشی پیشین Nexus One سرتر نبود، اما از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نخستین عضو خانواده نکسوس داشت و با بهره از صفحه نمایش لبه گرد و بدنه شفاف و تیره رنگ ویژه‌اش، طرفداران بسیاری پیدا کرد، شاید شما هم در اینترنت و مارکت های اندروید به نرم افزار های خرید شارژ برخورد کرده باشید ولی مهمترین تفاوتی که این برنامه با سایر برنامه های مشابه دارد خدماتی متنوعی است که ارائه می کند.

امروزه نرم افزار های موبایل بسیاری از پس انجام بسیاری از کارها برمی آیند و نان زنجبیلی از جنبه‌های گوناگون یک بروزرسانی کوچک به حساب می‌آمد ولی تعدد این تغییرات کوچک تمایزات بسیار زیادی را موجب شدند. نان زنجبیلی را می‌توان حائز بیشترین تغییرات ظاهری از نسخه نان خامه‌ای به حساب آورد. اغلب ابزارک‌ها (ویجت‌ها) تغییر کرده‌اند (بخصوص ساعت آنالوگ که عبارت Malmo از آن حذف گردید)، صفحه‌ی خانگی و اجزای رابط کاربری از تم رنگی سبز بهره‌مند شده‌اند و نوار وضعیت نیز با زمینه‌ی تیره و نوشته‌های روشن، زیبایی بیشتری را از خود نشان می‌دهد. این تغییرات به ظاهر کوچک تاثیر بسیار بزرگی بر ظاهر این پلتفرم داشتند. نسبت به نسخه‌های قبلی، نان زنجبیلی تمیزتر و مدرن‌تر به نظر می‌آمد، اما در حقیقت این ترفند هوشمندانه‌ی گوگل برای کاهش مصرف باتری بود چرا که آن همه اجزای روشن در صفحه نمایش AMOLED انرژی زیادی را طلب می‌کردند یکی از امکاناتی که شما با دانلود و نصب این اپلیکیشن از آن بهره مند خواهید شد امکان پرداخت قبوض و خرید شارژ خواهد بود.

ادامه نوشته

پرداخت جرایم رانندگی

قبوض جریمه خود را با کمک اینترنت و سایت راهور به صورت آنلاین پرداخت کنید.

برای استعلام میزان خلافی و جریمه خودروی خود به وبسایت راهور مراجعه نمایید. بر اساس بررسی های یک شرکت بیمه در ایالات متحده، رانندگان امروز نسبت به سال 2009 کمتر با تلفن همراه خود در حین رانندگی صحبت می کنند، اما تعداد افرادی که به ارسال پیام مشغول بوده اند حدود 5 درصد افزایش یافته است.

ادامه نوشته

معرفی سرویس اخبار داغ و حاشیه ای مربوط به مسابقات ایرانسل

طرح های ایرانسل

در جام جهانی قبل ایرانسل خدمات جالب توجهی ارائه نموده است، در این مطلب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

قبل از شروع به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید شارژ ایرانسل به وبسایت ما مراجعه نمایید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ورزش دوستان ایرانسلی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ویژه ۲۰۱۴، می توانند روزانه از آخرین اخبار و رویدادهای مهم جام جهانی مطلع شوند و با عضویت در گروه های مورد علاقه خود و یا شرکت در مسابقات مختلف، یکی از برندگان قرعه کشی‌های متنوع با جوایزی همچون خودروهای لیفان X60، MVM 315، تیبا، پراید، مک بوک، تور آسیا، صندوقچه طلا، گوشی آیفون، سونی Xperia ZR، ده ها سکه طلا و میلیون‌ها تومان جوایز نقدی باشند.

ادامه نوشته

طریقه خرید اینترنتی بسته های اینترنت ایرانسل

توضیحات کامل در مورد بسته های اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل می توانند به جای وارد کردن کدهای دستوری برای خرید بسته اینترنت، به صورت اینترنتی اقدام به خرید بسته اینترنت نمایند روشهای زیادی برای انجام این کار در نظر گرفته شده است: 1- خرید بسته اینترنت با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من 2- خرید بسته اینترنت با کمک وبسایت ایرانسل 3- خرید بسته اینترنت با استفاده از فروشگاه های آنلاین همکار ایرانسل مانند ایتور

ادامه نوشته

برنامه اندرویدی ایتور - خرید  شارژ و خرید بسته اینترنت

در این مطلب از وبلاگ قصد معرفی یک اپلیکیشن اندرویدی خرید شارژ را داریم، این نرم افزار برای گوشی های اندرویدی توسعه داده شده، سازنده این نرم افزار سایت ایتور می باشد که فعالیت از سایت و برنامه اندرویدی آن در زمینه فروش کالاهای مجازی می باشد.

این نرم افزار تمام خدماتی که در سایت ایتور ارائه می شود را اینبار در قالب یک اپلیکیشن اندرویدی ارائه می نماید. با کمک این برنامه شما می توانید به صورت آنلاین و یا با کمک کدهای USSD شارژ مستقیم و یا کارت شارژ خریداری نمایید همچنین قبوض خود را پرداخت نمایید.

یکی دیگر از این امکانات خرید بسته اینترنتی و خرید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس می باشد.

آخرین ورژن این برنامه 1.8.6 می باشد که به تازگی ارائه شده است، حجم این بسته 1.46 مگابایت و شماره SDK آن 8 می باشد. سایر جزئیات این برنامه را می توانید در صفحه ویژه این اپ در سایت ایتور به آدرس نرم افزار خرید شارژ مشاهده نمایید.

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایتور

آشنایی با امکانات این برنامه

این برنامه امکانات فراوانی از قبیل خرید شارژ مستقیم و کارت شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و قبض جریمه، خرید بسته های اینترنتی، خرید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس و لیست خدمات اپراتورها.

این برنامه از بخش های متنوعی تشکیل شده است.

در ابتدا و پس از نصب برنامه از شما می خواهد که شماره موبایل و ایمیل خود را ثبت کنید، دریافت این اطلاعات به منظور استفاده از خدمات پشتیبانی و همچنین تسهیل فرایند خرید می باشد.

در ادامه در صورتی که قصد تغییر این اطلاعات را داشته باشید می توانید با رفتن به منو ناوبری و بخش تنظیمات، اطلاعات مورد نظر را ویرایش نمایید.

پس از درج اطلاعات فوق وارد صفحه ی اصلی نرم افزار خواهید شد، در این بخش شما با گزینه های خرید کارت شارژ، خرید شارژ مستقیم، خرید بسته اینترنت ایرانسل، پرداخت قبض، خرید گیفت کارت، خرید آنتی ویروس، گزارشات و خدمات اپراتورها روبرو خواهید شد که در بخش آینده به توضیح هر کدام از این بخش ها خواهیم پرداخت.

 

معرفی بخش های برنامه

قسمت خرید کارت شارژ: در این قسمت از نرم افزار شما می توانید کارت شارژ خریداری نمایید پس از تکمیل خرید، رمز شارژ علاوه بر اینکه به شما نمایش داده خواهد شد به ایمیل و شماره موبایل وارد شده نیز ارسال خواهد شد. 

از این بخش شما می توانید برای خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل و ایرانسل اقدام نمایید همچنین از دو روش می توانید برای پرداخت مبلغ اقدام نمایید:

روش اول: در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید می توانید مبلغ شارژ را با استفاده از کدهای دستوری و یا همان USSD پرداخت کنید در این روش تنها به شماره کارت عضو شتاب و رمز اینترنتی آن احتیاج می باشد. تنها مشکلی که در این روش وجود دارد این است که بعضی از بانک مانند بانک ملی از تمامی مبلغ پشتیبانی نمی کنند مثلاً نمی توان از این روش شارژ 2000 تومانی با استفاده از کارت بانک ملی خریداری نمود.

روش دوم: در این روش احتیاج به اینترنت می باشد و پرداخت شما با کمک درگاه بانک ها صورت می گیرد. با استفاده از پرداخت آنلاین دیگر محدودیتی در مبلغ شارژ وجود نخواهد داشت.

 

قسمت خرید شارژ مستقیم: از این بخش برای خرید شارژ به صورت مستقیم می توانید استفاده نمایید. پس از تکمیل فرایند خرید گوشی شما به صورت خودکار شارژ خواهد شد. یکی از ویژگی های خوب این بخش این می باشد که مبلغ شارژ توسط کاربر انتخاب می شود.

توجه داشته باشید که در صورتی که در انجام شارژ توسط اپراتور خللی ایجاد شود رمز شارژ برای شما ارسال خواهد شد.

در نرم افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز می توانید به دوست آنلاین و آفلاین مبلغ را پرداخت نمایید که شرح آن در بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

 

قسمت پرداخت قبض: با کمک این بخش شما می توانید تمامی قبوض خود را به آسانی پرداخت نمایید، برای اینکار می بایست که شناسه قبض و شناسه واریز را وارد نمایید پس از وارد کردن اطلاعات فوق، نوع قبض به همراه مبلغ آن به شما نمایش داده خواهد شد که در صورتی که مورد تایید شما می باشد می توانید به یکی از دو روش آنلاین و یا آفلاین مبلغ قبض را پرداخت نمایید. نرم افزار پرداخت قبض ایتور این امکان را به شما می دهد که قبض را از طریق اسکن بارکد آن پرداخت نمایید و همچنین می توانید مبلغ میان دوره و پایان دوره قبض سیم کارت دائمی همراه اول خود را با استفاده از این بخش دریافت نمایید.

 

قسمت خرید بسته اینترنت: یکی دیگر از بخش های نرم افزار ایتور، بخش خرید بسته اینترنت می باشد با استفاده از این بخش لیستی از بسته های اینترنتی که هر کدام از اپراتورها ارائه میکنند را مشاهده می نمایید که مبلغ و سایر جزئیات آن از قبیل حجم، مدت زمان استفاده، سرعت و نام آن قابل ملاحضه می باشد. در همین بخش می توانید به راحتی بسته را خریداری کنید. با کمک نرم افزار خرید بسته اینترنت ایتور در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

قسمت خرید گیفت کارت: این بخش نیز یکی دیگر از بخش های کاربردی این اپلیکیشن اندرویدی می باشد که با استفاده از آن می توانید گیفت کارتهای گوگل پلی، پلی استیشن، آمازون، آیتونز و ایکس باکس تهیه نمایید یکی از مشکلات نرم افزار خرید گیفت کارت ایتور این می باشد که برای استفاده از این بخش نیاز به اینترنت می باشد و همچنین نمی توان مبلغ آن را با به صورت آفلاین پرداخت نمود.

 

قسمت خرید آنتی ویروس: با کمک این بخش از نرم افزار شما قادر خواهید بود که آنتی ویروس های Eset و Bitdefender خریداری نمایید البته ممکن است هر کدام از این آنتی ویروس ها موجود و یا موجود نباشند. این بخش نیز مانند بخش قبلی به اینترنت نیاز دارد و پرداخت آن نیز تنها از طریق اینترنت صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که در هنگاه خرید آنتی ویروس از نرم افزار خرید آنتی ویروس ایتور شماره موبایل و ایمیل خود را صحیح وارد نمایید زیرا اطلاعات آنتی ویروس به تلفن شما پیامک و همچنین به ایمیل ارسال می شود.

 

در تمامی مراحل خرید پشتیبانی ایتور در کنار شما خواهد بود پس با اطمینان خرید نمایید.

برای دانلود و مشاهده جزئیات برنامه به آدرس http://etore.ir/pages/android-app.html مراجعه نمایید.

شارژ از دیگران

سرویس چتر اضطراری همراه اول

درخواست شارژ از دیگران - سرویس چتر اضطراری همراه اول

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در موقعیتی قرار گرفته باشید که نیاز به یک تماس اضطراری داشته باشید و شارژ همراه اول سیم کارت شما تمام شده باشد و دسترسی به فروشگاه برای خرید شارژ نداشته باشید همراه اول به منظور عملی ساختن شعار هیچ کس تنها نیست اقدام به ارائه مجموعه سرویس چتر اضطراری ویژه مشترکین اعتباری نموده است که در زمانی که شارژ کافی نداشته باشید باز هم قادر به برقراری ارتباط باشید.

برای مشاهده و همچنین استفاده از این سرویس ها کافی است تا از کد دستوری #26*111* استفاده نمایید سرویس های ارائه شده در چتر اضطراری عبارت اند از: در خواست تماس، درخواست شارژ و مکالمه اضطراری. با ایتور همراه باشید تا از جزئیات این سرویس مطلع شوید.

 

سرویس مکالمه اضطراری همراه اول

مشترکین اعتباری همراه اول می توانند در مواقعی که شارژ کافی برای برقراری ارتباط را ندارند با شماره گیری کد دستوری #261*111* از همراه اول بخواهند تا 5 دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به آنها ارائه نماید.

پس از شماره گیری کد بالا نتیجه از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس می بایست که مبلغ شارژ موجود در سیم کارتتان تمام شده باشد بعد از فعال شدن این سرویس شما 5 دقیقه مکالمه رایگان برای تماس با سایر مشترکین همراه اول و تلفن های ثابت دارید که به مدت 24 ساعت می توانید از آن استفاده نمایید.

 

سرویس درخواست تماس

همراه اول سرویس درخواست تماس را برای مواقعی که شارژ کافی ندارید و نیاز به برقراری تماس را دارید در نظر گرفته است با شماره گیری کد #262*111* و سپس اعلام شماره مشترک مورد نظر از وی درخواست کنید که با شما تماس بگیرند.

درخواست شما از طریق پیام کوتاه به وی اطلاع داده می شود.

 

سرویس درخواست شارژ همراه اول

در صورتی که شارژ کافی نداشته باشید می توانید از سایر مشترکین همراه اول درخواست نمایید که برای شما شارژ منتقل نمایند. نحوه کار این سرویس به این صورت می باشد که کد دستوری #263*111* را از سیم کارت همراه اول خود شماره گیری می نمایید و سپس شماره مشترک همراه اولی که تقاضای شارژ از وی را دارید وارد نمایید.

سپس درخواست شما به صورت پیامک به وی اطلاع داده خواهد شد که وی می توانند با ارسال شماره یک به همین شماره درخواست شماره پذیرفته و شارژ را منتقل نماید و یا درخواست شما را رد نماید. برای رد درخواست عدد 2 را می بایست به همین شماره ارسال نماید.

مبلغ شارژ منتقل شده 1000 تومان می باشد که در صورت تایید مبلغ هزار تومان از شارژ همراه اول وی کسر می شود و با کسر 40 تومان به عنوان کارمزد، مبلغ 960 تومان به حساب شما منتقل می شود.

 

شرایط سرویس های فوق در جدول زیر آورده شده است:

سرویس های چتر اضطراری همراه اول

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه

پرداخت خلافی

پرداخت اینترنتی قبض جرایم رانندگی
بعد از گرفتن دست هایت
تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند!!!

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه
جهان...
ازچشم های تو...
شروع میشود...
وجایی در امتداد آشفتگی مو هایت....به باد میرود...
^__^


خاص
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
"دلتنگی"
دردیه که شب و روز نمیشناسه ، شرمنده اگه
بدموقع "دلتنگت" شدم...!
پرداخت قبض جرایم رانندگی

پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور
مــــَن يکـــﮯ بــــودَﻡ❗

بــــا هــــمه يـﮐــﮯ بــــودم

امـــا اونــا علـــيه مـــن يكــے بــــودن

نسكافه

واقعا 17 تومن پول يه استكان قهوه ميدين؟
.
.
.
.
.

من با 15 تومن يه بسته بيست تايى پودر نسكافه ميخرم هركدومم نصف ميكنم چهل تا فلاكس نسكافه ميخورم!